خرید سرور مجازی

با خرید سرور مجازی از شرکت ابر وارش، یک سرور مجازی با منابع اختصاصی در بهترین دیتاسنترهای داخل کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس از خرید vps، در کمترین زمان سرور مجازی شما را راه اندازی شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

CDN World Map
  • ایران
  • امارات
  • فرانسه
  • ترکیه
  • آلمان
  • استرالیا
  • آمریکا
  • فنلاند
  • کانادا

آی پی اختصاصی

آپ تایم 99%

آنتی شلر در سرور

خرید vps پرسرعت

خرید سرور مجازی از معتبرترین دیتاسنترهای داخلی و خارجی با به‌روزترین سخت افزارها (پردازنده قدرتمند و هارد Nvme-SSD) به شما ارائه می‌شود. با خرید vps از شرکت ابر وارش امکان نصب انواع سیستم عامل ویندوز و لینوکس بسته به نیاز و هدف شما از خرید وی پی اس وجود دارد.

سرور مجازی ایران | ابر وارش

سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران انتخاب مناسبی برای سایت‌های پربازدید ایرانی است. اگر کاربران شما همه در ایران هستند یا خارج از ایران هستید و نیاز به IP ایرانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سرور مجازی ایران شرکت ابر وارش استفاده کنید.
شروع قیمت ماهیانه از
389,000
تومان
سرور مجازی آلمان | ابر وارش

سرور مجازی آلمان

شرکت وارش کلود با بکارگیری یکی از بهترین دیتاسنتر های اروپا یعنی دیتاسنتر Hetzner در کشور آلمان با استفاده از زیرساخت قدرتمند و فناوری پیشرفته، به شما این امکان را می‌دهند تا در کمترین زمان از سرور مجازی آلمان استفاده کنید
شروع قیمت ماهیانه از
315,000
تومان
سرور مجازی فنلاند | ابر وارش

سرور مجازی فنلاند

شرکت وارش کلود با بکارگیری یکی از بهترین دیتاسنتر های اروپا یعنی دیتاسنتر Hetzner در کشور فنلاند با استفاده از زیرساخت قدرتمند و فناوری پیشرفته، به شما این امکان را می‌دهند تا در کمترین زمان از سرور مجازی فنلاند استفاده کنید
شروع قیمت ماهیانه از
315,000
تومان
سرور مجازی آمریکا | ابر وارش

سرور مجازی آمریکا

شرکت وارش کلود با بکارگیری یکی از بهترین دیتاسنتر های آمریکا یعنی دیتاسنتر Hetzner در کشور آمریکا با استفاده از زیرساخت قدرتمند و فناوری پیشرفته، به شما این امکان را می‌دهند تا در کمترین زمان از سرور مجازی آمریکا استفاده کنید
شروع قیمت ماهیانه از
349,000
تومان
سرور مجازی ترکیه | ابر وارش

سرور مجازی ترکیه

سرور مجازی دیتاسنتر ComNet در ترکیه با زیرساخت قدرتمند، به شما این امکان را می‌دهند تا از منابع اختصاصی استفاده کنید. سرورمجازی ترکیه به شما امکان می‌دهند تا به کاربران خارج ایران سرویــس ارائه دهید.
شروع قیمت ماهیانه از
419,000
تومان
سرور مجازی فرانسه | ابر وارش

سرور مجازی فرانسه

سرور مجازی فرانسه شرکت ابر وارش با توجه به پینگ تایم و سرعت بسیار مناسب محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. سرور مجازی فرانسه از دیتاسنتر OVH گزینه‌ی مناسبی جهت راه‌اندازی سرویس هایی است که کشور ایران را تحریم کرده‌اند.
شروع قیمت ماهیانه از
539,000
تومان
جدید
سرور مجازی میکروتیک | ابر وارش

سرور مجازی میکروتیک

ارائه سرور مجازی میکروتیک در دیتاسنتر های معتبر داخلی و خارجی از جمله دیتاسنتر Hetzner و Comnet ترکیه در لوکیشن های متنوع با بهترین قیمت به همراه تحویل فوری و پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیم ابر وارش.
شروع قیمت ماهیانه از
389,000
تومان

امکانات سرور مجازی ابر وارش

تنوع لوکیشن ها

ارائه سرور مجازی در دیتاسنترهای معتبر داخلی و خارجی از جمله دیتاسنتر Hetzner، OVH و شاتل

سیستم عامل

امکان انتخاب توزیع‌های مختلف سیستم‌عامل‌های لینوکس و نسخه‌های مختلف ویندوز

امنیت چندلایه ای

خطرات و آسیب‌های احتمالی از جمله هک شدن و حملاتD-DoS کاهش داده شده

منابع اختصاصی

منابع اختصاصی برای سرورهای مجازی با استفاده از مجازی ساز ESXi و KVM

خرید سرور مجازی | ابر وارش

خرید سرور مجازی از ابر وارش

خرید سرور مجازی (Virtual Private Server) با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس از شرکت ابر وارش، از مزایای خرید سرور مجازی شرکت ابر وارش میتوان به استفاده از درایو NVME که بالاترین کارایی و عملکرد را هنگام کار کردن با سرور مجازی را تجربه می کنید، انتخاب انواع سیستم عامل های ویندوز و لینوکس Centos ،Ubuntu و که در هنگام خرید VPS میتوان انتخاب کرد، آپتایم بالا و 99.9% وی پی اس ها طبق مانیتورینگ دیتاسنتر ها و امکان خرید سرور مجازی ارزان با IP اختصاصی کشور و دیتاسنتر میتوان نام برد.

خرید vps | وارش کلود

خرید vps لینوکس و ویندوز از ابر وارش

سرور مجازی لینوکس در‌ واقع یک VPS بوده که سیستم‌عامل لینوکس روی آن نصب شده است. این نوع سیستم‌عامل دارای محیط دستوری بوده و اینترفیس یا ظاهر گرافیکی ندارد و اتصال به صورت پیش فرض از راه خط فرمان terminal است. امکان راه‌اندازی توزیع‌های Gnome و KDE با رابط گرافیکی برای استفاده راحت‌تر از آن وجود دارد. کاربران به‌منظور اتصال به سرورهای لینوکسی از پروتکل امن SSH استفاده می‌کنند.  از توزیع‌های مرسوم لینوکس می‌توان به CentOS, Ubuntu و Debian اشاره کرد.

مزایای خرید سرور مجازی وارش کلود

سرورهای مجازی از شرکت VareshCloud دارای مزایای فراوانی هستند. این سرویس‌ها از فناوری مجازی‌سازی بهره می‌برند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا منابع سخت‌افزاری خود را به صورت مجازی تقسیم کرده و چندین سرور مجازی را روی یک سرور فیزیکی اجرا کنند. این رویکرد، امکان افزایش انعطاف‌پذیری و بهره‌وری را فراهم می‌کند، زیرا کاربران می‌توانند به راحتی منابع خود را تغییر داده و از اندازه‌گیری سریع بهره‌مند شوند.

این سرویس‌ها با کاهش هزینه‌های سرورهای فیزیکی و مدیریت آسان‌تر، به کاربران امکان می‌دهند تا منابع مورد نیاز خود را با هزینه‌های کمتر و با کنترل بهتری بهره‌مند شوند. شرکت وارش کلود با ارائه سرویس‌های مجازی در دیتاسنتر های معروف داخلی و خارجی از جمله دیتاسنتر شاتل، آسیاتک، Comnet، OVH و Hetzner با عملکرد بالا و خدمات پشتیبانی ۲۴/۷، به کاربران امکان می‌دهد تا با اطمینان بیشتر به منابع مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس ‌ها سوالی دارید؟

همکاران ما در تیم پشتیبانی ابر وارش منتظر تماس شما هستند، کافیست با شماره های ارتباطی ما، تماس بگیرید
021-۹۱۰۹۵۴۳۴
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 صبح الی 12 شب