پنل وایرگارد 2024 | راه‌اندازی اکانتینگ وایرگارد در میکروتیک

18 اسفند 1402

معرفی یکی از جدیدترین پنل های وایرگارد با امکانات پیشرفته مدیریتی جهت ساخت کانفیگ و مدیریت کاربران به همراه راه‌اندازی سریع اکانتینگ وایرگارد در میکروتیک توسط تیم ابر وارش.

راه اندازی اکانتینگ وایرگارد در میکروتیک

راه اندازی اکانتینگ وایرگارد در میکروتیک جهت ساخت کانفیگ و مدیریت کاربران در محیطی گرافیکی با امکانات اختصاصی، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این پنل به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی کانفیگ های خود را ایجاد و مدیریت کنید. این پنل به واسطه کانتینر در میکروتیک راه اندازی شده و سورس کد این پروژه به صورت اوپن سورس (open source) در گیت هاب قرار گرفته است.

پنل وایرگارد
پنل وایرگارد راه اندازی شده توسط تیم ابر وارش

امکانات پنل وایرگارد

امکانات پنل وایرگارد عبارتند از:

  • مدیریت کاملا آسان تنظیمات
  • تنظیمات DNS میکروتیک و وایرگارد
  • ایجاد QR کد و فایل conf برای کاربران
  • امکان اختصاص IP به کاربران (به ازای هر اینترفیس وایرگارد) با استفاده از IP Pool میکروتیک (مانند DHCP-Server)
  • امکان اعمال محدودیت حجم برای کاربران
  • امکان تنظیم محدودیت زمانی برای کاربران
  • قابلیت مشاهده حجم مصرفی و تاریخ اعتبار اکانت توسط کاربران
  • و …

برای راه اندازی پنل وایرگارد در ماشین مجازی می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید سرور مجازی ایران، سرور مجازی مد نظر خود را خریداری کنید و به راحتی مراحل راه اندازی را پیش ببرید. آموزش راه اندازی پنل وایرگارد در میکروتیک در ادامه قرار گرفته است.

آموزش راه اندازی پنل وایرگارد در میکروتیک

نصب و راه اندازی پنل WireGuard در میکروتیک فرایند پیچیده ای است و نیاز به دانش کافی در زمینه شبکه و میکروتیک دارد، در نظر داشته باشید که سورس کد این پروژه به صورت اوپن سورس در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید پروژه را در mikrotik راه اندازی کنید.

جهت راه اندازی پنل وایرگارد ابتدا به صفحه گیت هاب پروژه به آدرس github.com/techgarage-ir/MTWireguard مراجعه کنید و سورس کد پروژه را دریافت کنید سپس با مراجه به داکیومنت های خود توسعه دهنده که در سایت mtwireguard.techgarage.ir قرار گرفته شده، دستورات مورد نیاز جهت راه اندازی پروژه را دریافت کنید و در میکروتیک اجرا کنید.

راه اندازی سریع پنل وایرگارد

ما در تیم ابر وارش در کمترین زمان پنل وایرگارد شما را در میکروتیک راه‌اندازی می‌کنیم، درصورت نیاز میتوانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر ارسال کنید.

اکانتینگ وایرگارد
اکانتینگ وایرگارد به همراه راه اندازی و کانفیگ کامل توسط تیم ابر وارش

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس ‌ها سوالی دارید؟

همکاران ما در تیم پشتیبانی ابر وارش منتظر تماس شما هستند، کافیست با شماره های ارتباطی ما، تماس بگیرید
021-۹۱۰۹۵۴۳۴
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 صبح الی 12 شب